fredag 26 mars 2010

Fredags mys!!!!!!!!!!!!!

Hej! Idag är det världens bästa dag!! eeeee nej kattungarna har inte kommit till jorden än Ahhhhhh....... Jag får väl stå ut AHHHHHH...jag orkar inte. Men som sakt idag är det FREDAS MYS.. om det så är det sista jag gör.......Ja men mamma ska köpa massor med ostkrokar mmmmmm... och chips MMMmmmmmm..... Men snart ska jag fara på gympan men jag kan inte köra jag måste städa med mammi p.g.a mitt ben ja så hära gick det till..... Jag åkte men jag fick för hög fart så jag FÖRSÖKTE bromsa men det gick inte så jag satte mig ner och då for stavarna och stappade i marken så jag flög framåt och mitt ben vred sig ett varv och mitt högra knä for in i min vänstra pjäxa mmhhhhmmmm AJJJJ!!!..... Men jag var inte tvungen att åka till läkarstationen *pust* Dit vill jag inte fara!!! Men jag får väl vänta en vecka till AHHH... Hej Då nu ska jag fara på gympan!...... Önska mig lycka till altså överleva på att städa.

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. LYCKA TILL!!! DÖ INTE BARA.............de kanske är lite sent att säga de men men...........

    SvaraRadera